środa, 4 czerwca 2014

ZOEVA- Pędzle i akcesoria- Niemiecka jakość- Przystepne ceny

Hey dziewczyny!!
Dziś chciałam pokazać ostatnie hity vlogerek :)
Przychodzę do was z perełkami.
Pędzle i akcesoria niemieckiej firmy ZOEVA. Czym mnie zauroczyły?? Przede wszystkim tym jak wyglądają. Wyglądają profesjonalnie i porządnie. Zazwyczaj jest ciężko to ocenić po zdjęciach, ale już sama witryna strony internetowej firmy, zachęca do zakupu.
Samą nazwę firmy usłyszałam od KatOsu z jednego z jej filmików. Na jakiś czas o tym zapomniałam aż do momentu gdy na urlopie brakowało mi lusterka- lusterka które mogłabym bezpiecznie spakować z sobą i zabrać w podróż. Wtedy przypomniało mi się że KatOsu kiedyś takie lusterko zachwalała. Długo się nie zastanawiając zbadałam sprawę i trafiłam na stronę internetową Zoevy i się zakochałam... Cały asortyment wyglądał przyjaźnie, profesjonalnie i wykonany z najwyższą precyzją. To było już widać na zdjęciach.
Już zbierałam się do zakupu pędzli gdy pojawiła się recenzja Maxxineczki w sieci. To utwierdziło mnie w przekonaniu że zamawiam je natentychmiast:)

Tu macie linka do jej recenzji 
https://www.youtube.com/watch?v=mmVciCxCEF0&list=UUQgYqYoglHez8mkwZtwFYrQ

Strona ZOEVA https://www.zoeva-shop.de/de/

a teraz kilka foteczek z moich zakupów w internecie.







                                   "obiekt w tym lusterku jest bardziej piękny niż Ci się wydaje "

                                           Koszt lusterka to 8.20 Euro czyli jakieś 33zl



                                             Tak przyszły do mnie zapakowane pędzle.
Każdy w osobnym pokrowcu z numerkiem pędzla. Każdy ma swój domek :D



               Tak się prezentują nowiutkie i jeszcze nie używane :)
Pędzel 104 Buffer (ten duży flat top) kosztował 12.50 Euro około 50zł
Pędzel 105 Luxe Highlight (ten języczek do rózu lub bronzera) 11.50 Euro około 46zł
Pędzlki do blendowania są po 6.20 Euro około 25zł od sztuki.
                                         


              Popatrzcie na tą grubą porządną skuwkę. 
Takiego wykończenia pędzla jeszcze nie widziałam.


Pas do pędzli 18 Euro około 72zł
Pas ma piękne logo firmy i wykonany jest z porządnego materiału ( mogłabym to porównać do materiału kurtek zimowych) dodatkowo ma klapę i pędzle możemy przykryć. Tradycyjny pasek na klipa.

Muszę się przyznać, że jestem dość zszokowana cenami. Naprawdę ceny są konkurencyjne. Za takie pieniądze możemy znaleźć pędzle w Sephorze lub Inglocie ale nie mamy porównania jeśli chodzi o jakość. ZOEVA wygrywa jakością i cenami.

Może wy macie takie pędzle??
Napiszcie jak się sprawują, koniecznie.
Może macie ochotę i sobie takie zakupić?? Myślę że to inwestycja na lata :)
Napiszcie co myślicie :D

Dziękuję za uprzejmość Kate, że pomogła zamówić ;*


9 komentarzy:

  1. Super jest to lusterko, spore jest! Pędzelki pięknie wyglądają w tym pasie :))) Bardzo chcę pokupować ich zabawki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też myślę nad tymi pędzlami jednak na razie mnie na nie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też narazie na nie nie stac a podobają mi się Glam shop od Hani Knopińskiej, bardzo chciałabym je wypróbowac :)
    Te, które Ty zamówiłaś prezentują się bardzo ładnie i wyglądają na solidne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam juz te pędzle na innych blogach i przyznam, ze bardzo mnie zainteresowały. Chyba niedługo sama skuszę się na jakieś akcesoria tej niemieckiej marki :)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego poniedziałku :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zoevy pędzli jeszcze nie mam... Jeszcze ;P Po przeczytaniu kilku recenzji w sieci strasznie na nie zachorowałam. Wydają się być solidne, porządnie wykonane i co najważniejsze - szalenie praktyczne. No i są piękne :) Wpadł mi w oko pewien secik w torbie - jedyny dobrze - jak dla mnie - skompletowany zestaw, jaki widziałam. Ceny widziałam jednak większe (albo tak mi się wydaje) - jestem ciekawa, gdzie kupowałaś? Na tej stronie, którą podałaś?
    To lusterko też wpadło mi w oko. Spisuje się dobrze przy malowaniu siebie? Czy używasz go "na klientkach"?
    Ogólnie zazdro :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny naprawdę nie są wygórowane. Zamawiałam z niemieckiej strony lecz znalazłam też dobrze wyposażoną stronę Polską: http://bestmakeup.pl/33_zoeva
      Na co dzień używam dużego lustra na nóżce z No7, to z Zoeva zamówiłam sobie żeby móc zabierać ze sobą w podróż ale myślę że będzie mi towarzyszyć przy malowaniu klientek :)

      Usuń
  6. Rozwiałaś moje wątpliwości- właśnie zamówiłam i czekam na dostawę lusterka (to tak na rozgrzewkę, ponieważ mam słabość do firmy Zoeva)- już nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń