poniedziałek, 16 czerwca 2014

Take Me To Brazil- BH Cosmetics- Make Up

Cześć kochane dziewczyny :)
Dziś przychodzę do was z małą recenzją i makijażem.
Tydzień temu przyjechała do mnie ta oto paleta 30 cieni.
Postanowiłam ją zamówić z kilku powodów. Chciałam mocno napigmentowane neonowe cienie. Takich jeszcze nie posiadam w swojej kolekcji :) Urzekła mnie swoją kolorystyką i ceną. Całę 69zł :D







Opakowanie twarde, kartonowe.










Tak wygląda w odniesieniu do mojej ręki. Cichłam pokazać wam jej wielkość bo sama myślałam że jest większa.










Tak wygląda w odniesieniu do mojej palety z Inglota. Można zauważyć że kółeczka są znacznie mniejsze niż "standardowe" cienie.










Mały focus na kolory.
Pierwszy rząd od góry Maty.
Drugi rząd Satynowe.
Trzeci rząd znowu Maty.
Czwarty rząd Satyna.
Dwa dolne. Satynowa biel i Matowa czerń.




Teraz przedstawiam wam makijaż nią wykonany:)







Pracy z tymi cieniami trzeba się nauczyć i dobrze je poznać. Nie polecam ich dla osób początkujących ponieważ trzeba wybadać czym najlepiej je nakładać.
Pigment jest mocny, prezentuje się świetnie, kolory ładnie harmonijnie przechodzą miedzy sobą.
















Myślę że pod cienie oprócz bazy warto przed ich nałożeniem zrobić sobie bazę z jasnej kredki ponieważ mogą lubić prześwitywać a dokładanie cienia może nic nie pomóc.









Makijaże nią wykonane będą wyglądać reprezentatywnie. Na pewno będą przykuwać uwagę ludzi.
Myślę że każda wizażystka powinna mieć tą paletę w swoim kufrze-naprawdę jest warta swojej ceny.
Każdy kto kocha makijaż i go czuje, ten wie, jak ważny jest kolor i kreatywne wykorzystanie go w makijażu.

Naprawdę polecam. 
Niedługo zrobię tą paletą więcej makijaży aby pokazać wam jej możliwości :D








Kosmetyki których użyłam









Jak wam się podoba??

13 komentarzy:

  1. Piękna paletka i cudny mejkap! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aaallle neonki :)
    piekny jest, bardzo kolorowy i zywy przede wszystkim :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny:) i paleta też super, taka na czasie teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, oglądam tą paletkę już na kolejnym blogu i mam na nią coraz to większą ochotę!! Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki paleta faktycznie ma ładne :) i makijaż fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, makijaż kojarzy się z Brazylią, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory fajne i mocno napigmentowane - zastanawia mnie tylko, czy faktycznie 1. i 3. rząd są do siebie mega podobne, czy tak wyszło na fotkach? Odcienie w większości są mocno do siebie zbliżone... Ogólnie wygląda na fajną, niech Ci służy ;)
    A makijaż super, uwielbiam takie kolorowe looki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Neony niestety nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tę paletkę - cudowna jest - makijaż uroczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Roksi super makijażyk a mogłabyś pisac listę kosmetyków chodzi mi odnośnie zdjęcia z nimi , które wrzuciłas na koniec posta. Ciekawa jestem równieżTwojej opinii o podkłądzie Revlon. Mam colorstay. Uzywałaś? Czym się różni Photoready od Colorstay bo go nie miałam? Będę wdzieczna za wskazówki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem również pędzli Zoeva ale niestety sa one drogie i teraz sobie na nie nie mogę pozwolić. Posiadam jak narazie Hakuro i kilka egzemplarzy Glambrush , które obecnie testuję...

    OdpowiedzUsuń