sobota, 28 czerwca 2014

Makijaż Ślubny Asi inspirowany makijażem Kim Kardashian

Witam drogie dziewczyny!

Dziś chciałam pokazać wam dzisiejszy makijaż Asi na ślub.








Wyraźny zmysłowy look w którym Asia wygląda kobieco i zmysłowo a mocny makijaż oczu przyciągnie spojrzenia wszystkich, w tym szczególnym dniu. W końcu jest ona razem z Panem młodym najważniejszą osobą w ten dzień, musi lśnić i błyszczeć :)















Asia zażyczyła sobie makijaż Kim Kardashian który znalazła w internecie i postanowiłyśmy się nim zainspirować.
Zapożyczyłyśmy jego fragmenty. Głównie kolorystykę.














Ruchomą część powieki pokryłam srebrnym cieniem, zewnętrzny kącik przyciemniając chłodnym ciemnym brązem i pogłębiając czernią. 
Asia ma duże okrągłe oczy, toteż zastosowałam trik, wyciągając makijaż ku skronią aby optycznie pomniejszyć i wydłużyć oczy. Dodatkowo linię wodną przyciemniłam czarną kredką, dolną powiekę pokryłam ciemnym cieniem aby dodatkowo nie powiększać oczu.
Linię rzęs zagęściłam średniej grubości czarną kreską, namalowaną Eyelinerem co dodało spojrzeniu seksapilu.












Twarz wykonturowałam bronzerem i dokonałam nim też delikatnych korekt. Na kości policzkowe nałożyłam róż i rozświetlasz.
Usta zrobiłam inne niż ma Kim. Postawiłyśmy na coś nowoczesnego i zrobiłyśmy delikatne Ombre.









a jak wam podoba się Asia?? Mnie bardzo, mam nadzieję że właśnie bawi się świetnie :)






                                                                Żelkowa Kraina
Chciałam też zareklamować blog i wspaniałe torty żelkowe mojej koleżanki.
Wykonuje również torty żelkowe na wesela i inne uroczystości:)



 żelkowa kraina








Zapraszam do komentowania :)

4 komentarze:

  1. nnoooo ! makijaż wyszedł rewelacyjnie, odzwierciedlony niemalże w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeeeee to tylko inspiracja ale dziękujemy :D

      Usuń
  2. ślicznie wyszło!! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń